Münazara Sözlük münazara münazır sözlüğü

Münazara Sözlük münazara türkiye ve münazara topluluğu münazara münazır sözlüğü

hemşerimmemleketnire

Durum: 8 - 0 - 0 - 0 - 06.01.2019 01:43

Puan: 180 - Nadas

3 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.

bilmediğin konuyu savunmaya çalışmak

20. yüzyıl totaliter rejimleri ve sol hareket maçında "hatalarımızı bilemezsek kendimizi geliştiremeyiz" gibi saçmasapan bir argüman anlatmama sebep olan olay

sik sik yapmak

bir kez yapmışlığım vardır, hala haklı olduğumu düşünüyorum. onun dışında pek de bir işe yaramaz, fikrini değiştiren görmedim, varsa söylesin

extention bulamamak

argümanın analizi bitmez bence. hele extension bulamamışsan o zaman maçın sadece 2-3 argümanı vardır. alıcaksın açılış argümanını, uzuun uzun analiz edeceksin. örnek vereceksin. etkileri çoğaltacaksın. argümanın her şeyini kimse anlatamaz, sen de her zaman argüman bulursun. ama çıkıp "açılış anlatmadı" da demeyin yani, anlattılar işte jüri de aptal değil. "anlattılar ama analiz eksik" deyiverin bari

üni turnuvalarında kapalıda liseli kesiyorlar

abi olay şu: ilk maçlarda liseliler iyilerse kesiyorlar yeni üniversiteli münazırları, sonra şakkadanak top odaya (veya ona yakın bir yere) düşüyorlar. kapalıda da kesiliyorlar tabi ki, normaldir.

soru almayan münazır

abi bir de diyorlar ya "6'da alıcam" sinir oluyorum. allah allah, daha başka bişi ister misin? pasta börek? lan bir de 6'yı mı bekliycem ben senin için, onu mu takip edicem. üstüne 6'dan önce kalkınca sinirleniyorlar. kalkıcam kardeşim kalkıcam, sen de her seferinde elinle oturtacaksın beni ve ben geri kalkacağım. bu iş böyle işliyor, sen de kalk o zaman. kendini eğit ki karşı taraf soruya kalkınca dikkatin dağılmasın, keyfinin kahyası mıyım ben?!

mfö

genellikle çok severim ama bazen de çok enteresan kararlar verebiliyor, anlamadım gitti

münazır sevgili

güzel şey ya. hele beraber turnuva falan kazanınca daha da bir güzel oluyor anıları insanın

açılışı gömen kapanış takımı

anlattığım argümanı neden anlatmadığımı 3 dakika boyunca anlatıp üstüme çıkılmışlığı vardır, kahrolsun böyle düzen
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 8

mfö

genellikle çok severim ama bazen de çok enteresan kararlar verebiliyor, anlamadım gitti

soru almayan münazır

abi bir de diyorlar ya "6'da alıcam" sinir oluyorum. allah allah, daha başka bişi ister misin? pasta börek? lan bir de 6'yı mı bekliycem ben senin için, onu mu takip edicem. üstüne 6'dan önce kalkınca sinirleniyorlar. kalkıcam kardeşim kalkıcam, sen de her seferinde elinle oturtacaksın beni ve ben geri kalkacağım. bu iş böyle işliyor, sen de kalk o zaman. kendini eğit ki karşı taraf soruya kalkınca dikkatin dağılmasın, keyfinin kahyası mıyım ben?!

mfö

genellikle çok severim ama bazen de çok enteresan kararlar verebiliyor, anlamadım gitti

extention bulamamak

argümanın analizi bitmez bence. hele extension bulamamışsan o zaman maçın sadece 2-3 argümanı vardır. alıcaksın açılış argümanını, uzuun uzun analiz edeceksin. örnek vereceksin. etkileri çoğaltacaksın. argümanın her şeyini kimse anlatamaz, sen de her zaman argüman bulursun. ama çıkıp "açılış anlatmadı" da demeyin yani, anlattılar işte jüri de aptal değil. "anlattılar ama analiz eksik" deyiverin bari

bilmediğin konuyu savunmaya çalışmak

20. yüzyıl totaliter rejimleri ve sol hareket maçında "hatalarımızı bilemezsek kendimizi geliştiremeyiz" gibi saçmasapan bir argüman anlatmama sebep olan olay

açılışı gömen kapanış takımı

anlattığım argümanı neden anlatmadığımı 3 dakika boyunca anlatıp üstüme çıkılmışlığı vardır, kahrolsun böyle düzen

soru almayan münazır

abi bir de diyorlar ya "6'da alıcam" sinir oluyorum. allah allah, daha başka bişi ister misin? pasta börek? lan bir de 6'yı mı bekliycem ben senin için, onu mu takip edicem. üstüne 6'dan önce kalkınca sinirleniyorlar. kalkıcam kardeşim kalkıcam, sen de her seferinde elinle oturtacaksın beni ve ben geri kalkacağım. bu iş böyle işliyor, sen de kalk o zaman. kendini eğit ki karşı taraf soruya kalkınca dikkatin dağılmasın, keyfinin kahyası mıyım ben?!
Henüz takip ettiği biri yok.
denizli escort bursa escort izmir escort dudullu escort mersin escort